דף הבית » בניית תקציב להפקה
בניית תקציב להפקה
משימת ניהול תקציב האירוע הינה מכרעת להתנהלות טובה ומסודרת. תוך עמידה במטרות ויעדי האירוע, בלוח הזמנים הדרוש ובמגבלות התקציב. אנו מתמחים בנושא בניית תקציב להפקה.
בכל פעם מחדש כשמגיע אלינו בריף של אירוע חדש, אנו יודעים להקצות בצורה נכונה את הכספים על פי המאפיינים המשמעותיים ביותר באירוע. יודעים לתעדף את האלמנטים החשובים יותר והפחות. בין היתר, התקציב משקף את המטרה והיעד שהלקוח רוצה להשיג באמצעותו. לכן, נפעל בצורה מושכלת בפיזור התקציב בין שלל הגורמים שמרכיבים את האירוע שלכם.
להלן תיאור המשימות המתבצעות במסגרת ניהול שותף ותקין של בניית וניהול תקציב להפקה:
- בניית אומדן תקציב ראשוני.
- בחירת מיקום האירוע.
- הערכת כמות מוזמנים.
- הקצאה לאמנים.
- בחירת ספקים לעיצוב, לקונספט ואטרקציות נוספות במהלך האירוע.
- בנית תקציב נפרד לצורך שיווק ופרסום האירוע (במידת הצורך).
- תמחור מכירת הכרטיסים -בהתאם להכנסות עתידיות אל מול ההוצאות.
- חישוב הוצאות בלתי צפויות וצירופם לתקציב האירוע.
לפרטים נוספים
ניהול נכון
הכל מתחיל ונגמר בתקציב.
מלודי הפקות יודעת להפיק אירוע מקצה לקצה בכל תקציב. מתקציב גבוה לתקציב נמוך, אנו נדאג לייצר את האירוע המושלם עבורכם.
נדע לנהל את מסגרת התקציבית המוגדרת שלכם ופיזורו בין מאפייני וצרכי האירוח באירוע המתוכנן על ידיכם. למשל, אמן אורח, עיצוב המתחם, אבטחה, מהנדסים, קולינריה, אטרקציות ועוד.. במקביל, חשוב שהתקציב אותו אתם מתקצבים לטובת האירוע יותאם למספר המשתתפים והסדר עדיפויות של הלקוח. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו בניית תקציב להפקה.