עבודה מול אמנים

בהפקות של "מלודי הפקות" ניתן לראות שיתופי פעולה עם חברות ייצוג והפקת אמנים הכוללים מגוון גדול של אמנים מהשורה הראשונה. צבירת ניסיון רב השנים של החברה עם עבודה מול אמנים, העניקה לנו מתן יחסים טובים עמם ובמחיר הכי אטרקטיבי שקיים בשוק. בנוסף, הידע והמיומנות שרכשנו מסייעת לנו לעשות התאמה נכונה ושקולה בבחירת האומן בהתאם לסגנון הקהל על פי דרישה ובקשות הלקוח.

בהפקות שלנו אנו מביאים את הליין אפ מכל קצוות התעשייה המחבר סגנונות וקהלים שונים, שמעניקים מסע מוסיקלי חדשני.

להפיק מופעים בסדר גודל רחב תוך שילוב מספר אמנים על במה אחת, מחייב אותנו להוביל את ההפקה באופן מקצועי מקצה עד קצה. 

כבר בתחילת האירוע עוד בשלב ההקמות וההכנות, אנו דואגים לצרכי האמנים ולאנשי הצוות שלהם בכל בקשה ודרישה.  מלווים אותם מהרגע שהגיעו לשטח ההפקה, הדקות שלפני ההופעה, בתום ההופעה ובדרכם ליציאה מהמתחם.

אנו לוקחים חלק בהפקות גדולות שמשלבות כמה אמנים בבמה אחת תוך דיוק בלוח הזמנים, עמידה על פי תקני הבטיחות ומפרט במה ברמה הגבוהה ביותר על פי דרישות האומן.

עבודה מול אמנים

לפרטים נוספים

השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!

איך בוחרים אמן?

בבואנו להפיק אירוע עם אמנים שיבחר על פי הדרישות והרצונות של הלקוח, בהתאם לקטגוריה שמאפיינת אותו ואת קהל היעד שלו ובהתאם לתקציב הלקוח.

לאחר שנרכיב את התמונה המלאה אודות פרופיל הלקוח, נדע לערוך סלקציה בין אמנים לא רלוונטיים ונתעדף אמנים שיתאימו ויצליחו להרים את הערב למרחקים. תהליך בחירת האומן המתאים ביותר לאירוע אינו קל, אך אנו תמיד יודעים לעשות את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם. 

אם אתם מתכננים אירוע עם אמנים, תנו לנו לדאוג לכם ולחסוך זמן, כסף והמון כאב ראש. מלודי הפקות – עבודה מול אמנים.