תחת כיפת השמים

באירועים המוניים תחת כיפת השמיים עם מעל 500 משתתפים אנו נדרשים בהוצאת רישיון עסק. הליך הטיפול בקבלת הרישיון שונה מהרגיל, שכן באירועים מסוג זה הדרך בקבלת רישיון האירוע כרוך בזמן מוקצב ומוגדר מראש בהתאם לדרישות המשטרה.                     

עלינו לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים עפ"י חוק רישוי עסקים, כולל עמידה בכל דרישות הביטחון, הבטיחות והתברואה כפי שנקבעו ע"י המשטרה, שירותי הכבאות, משרד הבריאות/תברואן המועצה, מד"א, הועדה לתכנון ובנייה וקב"ט המועצה.

בנוסף, בקשה לאירוע המוני תוגש למחלקת רישוי עסקים עד 30 יום לפני מועד האירוע. 

הליך בקשת רישיון:

אם גם אתם רוצים לתכנן אירוע מסוג זה, לא יודעים מאיפה להתחיל ופחות אוהבים להתעסק עם בירוקרטיה ורוצים חיים קלים ולא מורכבים,                                   

צרו עמנו קשר ואנחנו כבר נדאג להכל 

שלב א'
קבלת מידע מוקדם ותדריך דרישות הרישוי ומגבלות של רשות הרישוי
שלב ב'
קבלת אישור בעל המקרקעין. ובשטח ציבורי, בעל הסמכות ברשות המקומית לשימוש בקרקע או במתחם
שלב ג'
תיאום מוקדם עם המשטרה לסיכום הדרישות מהאירוע
שלב ד'
הכנת תוכנית האירוע והכנת מסמכי הבקשה הנדרשים לאירוע
שלב ה'
הגשת בקשה לרישיון לאירוע ותיאום דרישות עם גורמי הרישוי, הקמת אתר האירוע וקבלת כל האישורים לאירוע
סיום
קבלת הרישיון וניהול האירוע