אירועי קונספט לחברות

לאירועים של חברות יש תפקיד מכריע בטיפוח מערכות יחסים, קידום מודעות למותג והשגת יעדים עסקיים.
כיום פופולארי מאוד להפיק אירועי קונספט לחברות כדי להבטיח הצלחה, תכנון וביצוע של העובדים בחברה.
לפניכם, מרכיבי המפתח של יצירת אירועי קונספט שהם בלתי נשכחים:

הבנת מטרות האירוע

הגדר יעדים ברורים: לפני שצוללים לתכנון אירוע, חיוני להגדיר בבירור את היעדים. בין אם מדובר בהשקת מוצר חדש, חגיגת אבן דרך או טיפוח אחדות הצוות,.הבנת מטרת האירוע תנחה את כל ההחלטות הבאות לגבי אירועי קונספט לחברות.

זהה את קהל היעד: הכרת הקהל שלך היא דבר חשוב ביותר. התאם את חווית האירוע כך שתהדהד עם המשתתפים, בין אם הם לקוחות, עובדים או שותפים בתעשייה.

פיתוח קונספט

סיעור מוחות ורעיונות: התחל בסיעור מוחות בכל הקשור עם יעדי האירוע וקהל היעד. עודד יצירתיות וחדשנות כדי ליצור קונספט ייחודי.

בחירת ערכת נושא: בחר ערכת נושא שקושרת את כל מרכיבי האירוע יחדיו בצורה מגובשת. קח בחשבון גורמים כמו מגמות בתעשייה, זהות מותג והעדפות קהל בעת בחירת אירועי קונספט לחברות.

בחירת מקום ולוגיסטיקה

הערכת לוקיישן: הערכת מקומות פוטנציאליים על סמך קיבולת, מיקום, אווירה ושירותים. ודא שהמקום הנבחר תואם את נושא האירוע ומגבלות התקציב.

תכנון לוגיסטי: פתח תוכנית מקיפה הכוללת לוחות זמנים לאירועים, השכרת ציוד, הובלה, סידורי קייטרינג וכו. תשומת לב לפרטים היא המפתח לביצוע חלק.

עיצוב נכון של אירועי קונספט לחברות

סביבה סוחפת: עצב חוויות סוחפות שיעסיקו את המשתתפים. שלב אלמנטים אינטראקטיביים, תפאורה ממותגת וחזותית כדי ליצור אווירה בלתי נשכחת.

סאונד: נצלו טכנולוגיות כדי לשפר מצגות, בידור ואווירת אירועים כללית.תאורה, סאונד ומולטימדיה יכולים להעלות את חווית המשתתפים.

תוכן מרתק

צור תוכן מרתק: פתח בסדר יום משכנע הכולל דיוני פאנל, סדנאות והזדמנויות נטוורקינג שונות. התאם תוכן כדי לתת מענה לתחומי העניין של הקהל.

פעילויות אינטראקטיביות: שלב פעילויות אינטראקטיביות כגון סקרים חיים, מפגשי שאלות ותשובות והדגמות חווייתיות כדי לעודד את השתתפות הקהל ולטפח אינטראקציות משמעותיות.

שילוב מותג וחסות

שילוב מותג: שלב בצורה חלקה את המותג ותן זהות חזותית לכל אורך חווית האירוע. משילוט וחומרי קידום מכירות ועד מתנות ממותגות, הבטח ייצוג עקבי של המותג.
הזדמנויות חסות: חקור הזדמנויות לחסויות כדי לקזז עלויות אירועים ולשפר את החשיפה למותג. שתף פעולה עם נותני חסות כדי לפתח שותפויות מועילות הדדיות שמתאימות למטרות האירוע.

לפרטים נוספים

השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!

מהפגישה הראשונה עד לסיום האירוע..

שלב התכנון

הפגישה הראשונה היא החשובה ביותר. בה אנו מנהלים היכרות עמוקה עם הלקוח ולומדים את אופי החברה והתרבות הארגונית שלה. מעבדים את מה שהחברה מבקשת, היעדים, מטרותיה וחזון האירוע. לאחר מכן, בונים יחד תקציב אידיאלי ובוחרים את הקונספט המדויק שהלקוח דורש.

לפי דרישות וצרכי החברה אנו יוצרים עבורכם את האירוע המושלם .

שלב בחירת הקונספט ובניית תקציב

בחירת קונספט ומסגרת תקציב אלו שני מרכיבים חשובים ששזורים אחד בשנייה על מנת להפיק אירוע.

הקונספט מקשר בין כל האלמנטים של האירוע: לוקיישן, תלבושות, עיצוב, תפאורה, אטרקציות, קולינריה ומוסיקה.

אירועים קונספטואליים מייצגים את מה שהחברה רוצה להמחיש ולהעניק למוזמנים. אירועים אלו בעלי משמעות וחשיבות  רבה עבור העובדים. 

על פי הקונספט שהיבחר אנו נפעל בצורה מושכלת בפיזור התקציב בין שלל הגורמים שמרכיבים את האירוע.

בחירת אמנים

בהתאם לקונספט ותקציב האירוע אנו בוחנים את האפשרות להביא אמן/מנחה/מופע סטנדאפ.

בין היתר זמרים שונים כמו: עדן חסון, עומר אדם, חנן בן ארי, נועה קירל, עדן בן זקן, טונה, עידן רייכל, בניה ברבי, רן דנקר ועוד…

מנחים: שלומי קוריאט, גיא זוארץ, אלי יצפאן, רשף לוי ועוד…

סטאנד-אפ- אדיר מילר, שחר חסון, רותם אבוהב, ישראל קטורזה, "מה קשור" ועוד…

יש לציין כי אנו עובדים עם מיטב סוכנויות האמנים ובמחירים האטרקטיביים ביותר.

תחושת הסיפוק שלנו

הרושם שיישאר לאחר האירוע אודות עיצובו המוקפד, הטעמים המיוחדים והשירות האדיב יגרום להנהלה והעובדים לדבר עליו ביום שאחריו וגם בזה שאחריו.